Skazany na trening

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Jak trenować podpowiada Paul Wade w książce „Skazany na trening”. Autor w swojej książce podkreśla, że większość systemów treningu fizycznego została zaprojektowana dla “udomowionego” zwierzęcia. Oznacza to, że dla nas, ludzi, którzy żyją w takim względnym bezpieczeństwie, kultywujemy naszą siłę i moc bardziej z dumy i dla poczucia spełnienia niż z absolutnej potrzeby przetrwania w środowisku naturalnym. Zawodowy sportowiec dobrze ukrywa swoje ciało, aby dobrze funkcjonować w wyścigu sportowym, a nie wychodzić z walki o życie lub śmierć. Nawet ci w naszym wojsku i służbach mundurowych polegają bardziej na bezpieczeństwie swojej broni niż na osobistej, surowej mocy i brutalnej sile.. Pozostaje jedno środowisko, w którym starcie siły i władzy może oznaczać różnicę między życiem a śmiercią: więzienie o zaostrzonym rygorze.

przycisk do pobrania książki orwell

Niesamowity PDF dla osób z charakterem

W maksymalnym bezpieczeństwie drapieżnik żeruje na słabych, jest to oczywiste jak to, że oddychamy powietrzem. Zastraszanie jest codzienną walutą. Możesz albo stać się profesjonalną ofiarą lub rozwijać tę najwyższą siłę przetrwania, która sygnalizuje drapieżnika do pozostania w swoim narożniku – używając żargonu bokserskiego.

Paul Wade spędził 19 lat w piekielnych więzieniach, takie jak San Quentin, Angola i Marion. Wkraczał w ten świat w jako przestraszony, słabnący więzień, a wychodząc na wolność był uważany za jednego z najsilniejszych ludzi na planecie. Paul Wade poświęcił swoje życie więzienne na kultywowanie tej najwyższej siły przetrwania. I jak na ironię, to właśnie w amerykańskich więzieniach możemy odnaleźć niektóre z wielkich, zagubionych tajemnic tego, jak stać się potężnymi i silnymi. Paul Wade poznał te tajemnice tak, jakby jego życie zależało od niego i oczywiście na wiele sposobów to zrobił.

W książce możemy odnaleźć 6 ruchów mistrzowskich, które odbywają się w 10 krokach, co sprawia, że program jest odpowiedni dla prawie każdego, niezależnie od tego, jaki poziom sprawności fizycznej prezentujesz. Jest również łatwy do wykonania w domu, ponieważ proponuje ćwiczenia, które wymagają niewiele lub nie wymagają żadnego sprzętu.

Sprawdzone informacje przez profesjonalistów

Aby dotrzeć do poziomu, na którym można wykonać te bardzo trudne ćwiczenia mistrzowskie, najpierw przejdź przez łatwiejsze ich wersje. Tak więc każdy z tych ruchów ma 9 kroków, które są coraz trudniejsze i stopniowo przygotowują cię do tego; sam Mistrz jest dziesiątym krokiem. W każdym z tych kroków stopniowo zwiększa się liczbę serii i powtórzeń, aż do momentu, w którym można przejść do następnego.

Inną ważną cechą tego programu jest to, że zaleca spędzać mało czasu na ćwiczeniach, ale należy robić to na najwyższym poziomie swoich możliwości, i stopniowo zwiększając trudność, jak tylko ta zdolność wzrasta. Dzięki temu można trenować przez 10 minut dziennie, a po dłuższym czasie osiągnąć niespotykany dotąd poziom siły.

Więc jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę, ta książka jest dla Ciebie, niezależnie od wieku, typu ciała i kondycji fizycznej.

Takie podejście nie tylko pomoże Ci szybciej osiągnąć cele siłowe, ale także zapewni Ci zdrowie i brak kontuzji podczas wykonywania ćwiczeń – to jest przede wszystkim punkt wyjścia do ćwiczeń fizycznych.

Zapraszamy do dzielenia się przemyśleniami lub opiniami na temat książki

      Zostaw komentarz o PDF